Regulamin
Regulamin świadczenia teleporad oraz płatności za teleporadę oraz zadatek
w Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna ul. Wojska Polskiego 60 25-389 Kielce
§ 1.
Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
- Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna ul. Wojska Polskiego 60 25-389 Kielce, REGON 364263460, NIP 657 29 22 910
- Pacjent – osoba fizyczna, w tym również osoba małoletnia, korzystająca ze świadczeń zdrowotnych w Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna w ramach Teleporady;
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Specjalista – lekarz udzielający świadczeń zdrowotnych w imieniu i na rzecz Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna
- Teleporada – porada medyczna udzielona przez specjalistę Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna za pośrednictwem narzędzi teleinformatycznych, w tym w szczególności połączenia telefonicznego, czatu online, połączenia video, komunikatora;
- Zadatek – bezzwrotna płatność w wysokości 30% wartości umówionego zabiegu
- Umowa – umowa o udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie Teleporady;
§ 2.
- Teleporady udzielane są w ramach następujących specjalizacji:
- Chirurgia
- Chirurgia plastyczna
- Medycyna Estetyczna
- Teleporada obejmuje udzielenie porady medycznej, w tym w szczególności przeprowadzenie badania podmiotowego, omówienie wyników badań, udzielenie informacji co do przyjmowanych leków, wystawienie recept
- W ramach Teleporady nie mogą być udzielone następujące świadczenia:
- Konsultacje z zakresu flebologi
- Ginekologii estetycznej
- Ortopedii
- Teleporady świadczone są odpłatnie, zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik do regulaminu organizacyjnego Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna. Wyciąg z cennika stanowi załącznik nr 1 do
- Warunkiem korzystania z Teleporad /zabiegów jest:
- rejestracja Pacjenta;
- akceptacja postanowień Regulaminu;
- opłacenie usługi.
- W przypadku Pacjentów małoletnich czynności, o których mowa w niniejszym Regulaminie, wykonuje opiekun prawny
- Udzielenie Teleporady wymaga spełnienia następujących warunków technicznych:
- Posiadania bezpłatnej, aktywnej i aktualnej aplikacji whatsapp przez którą przeprowadzana jest .
§ 3.
- Rejestracji Pacjenta można dokonać:
- telefonicznie, pod numerem telefonu 664 029 922
- poprzez wypełnienie formularza rejestracji na stronie internetowej: https://revitae.com.pl/rejestracja-online/ następnie poprzez otrzymanie zwrotnego potwierdzenia ze strony pracownika rejestracji Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna
- W trakcie procesu rejestracji Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe:
- imię i nazwisko;
- numer PESEL;
- adres zamieszkania;
- numer telefonu;
- w przypadku Teleporad za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu online lub połączenia video – adres e-mail;
- w przypadku Pacjenta małoletniego – imię, nazwisko i numer PESEL opiekuna
- W trakcie rejestracji Pacjent wskazuje, a w przypadku rejestracji telefonicznej ustala z pracownikiem Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna datę, godzinę oraz formę Teleporady. Pomyślne zakończenie procesu rejestracji jest równoznaczne z zawarciem
- W trakcie rejestracji Pacjent wskazuje, a w przypadku rejestracji telefonicznej ustala z pracownikiem Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna datę, godzinę oraz rodzaj zabiegu. Pomyślne zakończenie procesu rejestracji jest równoznaczne z zawarciem
- W przypadku, gdy udzielenie Teleporady wymaga dostarczenia przez Pacjenta dodatkowych informacji/dokumentów (np. wyników badań), Pacjent zobowiązany jest przekazać je Specjaliście najpóźniej na 3 godziny przed rozpoczęciem Teleporady. W tym celu Pacjent przesyła konieczną formie dokumentację w formie skanu (w formacie PDF) rejestracja@revitae.com.pl Zaleca się przesłanie dokumentacji w pliku zaszyfrowanym. Przesłane dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej
- W przypadku, gdy wykonanie zabiegu wymaga dostarczenia przez Pacjenta dodatkowych informacji/dokumentów (np. wyników badań), Pacjent zobowiązany jest przekazać je Specjaliście najpóźniej na 3 godziny przed rozpoczęciem zabiegu. W tym celu Pacjent przesyła konieczną formie dokumentację w formie skanu (w formacie PDF) rejestracja@revitae.com.pl Zaleca się przesłanie dokumentacji w pliku zaszyfrowanym lub osobiste dostarczenie ich do siedziby głównej placówki medycznej. Przesłane dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta.
§ 4.
- Płatność za Teleporadę/ Zadatek następuje przed wykonaniem usługi, w jednej z następujących form płatności:
- przelew bankowy;
- płatność za pośrednictwem Przelewy24
- Pacjent na podany przez niego adres mailowy lub numer telefonu otrzymuje indywidualnie wygenerowany link z kwotą do zapłaty, który kieruje go bezpośrednio do płatności. Klikając w link zostaje przekierowany bezpośrednio na stronę przelewy24. Dokonuje płatności.
- Brak płatności 14 dni przed rozpoczęciem Teleporady stanowi podstawę do odmowy świadczenia usługi i jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od
- Brak płatności zadatku za zabieg w ciągu 7 dni od momentu rejestracji pacjenta stanowi podstawę do odmowy świadczenia usługi i jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od Umowy.
- Brak płatności zadatku 14 dni przed rozpoczęciem umówionego zabiegu stanowi podstawę do odmowy świadczenia usługi i jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od
§ 5.
- Pacjent ma prawo rezygnacji z Teleporady / zabiegu do momentu rozpoczęcia wykonywania usługi. O rezygnacji Pacjent zawiadamia Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna telefonicznie (nr tel. 664 029 922 ) lub pocztą elektroniczną na adres rejestracja@revitae.com.pl .
- W przypadku rezygnacji z Teleporady / zabiegu wcześniej niż 14 dni przed ustalonym terminem teleporady lub bezpośrednio po dokonaniu zapłaty za usługę, Pacjentowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
- W przypadku rezygnacji z umówionego zabiegu wcześniej niż 14 dni przed ustalonym terminem zabiegu lub bezpośrednio po dokonaniu zapłaty za usługę, Pacjentowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
- W przypadku, gdy udzielenie Teleporady/ wykonanie zabiegu w pierwotnie ustalonym terminie jest niemożliwe, Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna niezwłocznie informuje o tym Pacjenta ustalając z nim nowy termin wykonania usługi. W takim przypadku Pacjentowi przysługuje również prawo odstąpienia od Umowy i żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
§ 6.
- Teleporada jest udzielana w terminie oraz formie ustalonej zgodnie z § 3 ust. 3. Zmiana terminu lub formy udzielenia Teleporady możliwa jest do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi w pierwotnie ustalonym terminie, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3. Zmiany należy dokonać w jeden ze sposobów skazanych w § 3 ust.
- W celu wykonania usługi, wyznaczony Specjalista kontaktuje się z Pacjentem w ustalonej formie. Trzykrotne niepodjęcie kontaktu przez Pacjenta jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od
- Specjalista weryfikuje tożsamość Pacjenta na podstawie danych, o których mowa w § 3 ust. 2, przekazanych przez Pacjenta w trakcie
- Czas trwania Teleporady wynosi 15 minut. W uzasadnionych przypadkach Specjalista może przedłużyć czas jej trwania.
- Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów niecenzuralnych, naruszających dobra osobiste innych osób, naruszających przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Naruszenie powyższego obowiązku stanowi podstawę odmowy udzielenia Teleporady lub zaprzestania dalszego jej
- Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych i informacji przekazanych przez
- W przypadku Pacjentów małoletnich, w trakcie udzielania Teleporady obowiązkowa jest obecność opiekuna prawnego
- Za zgodą Pacjenta, Teleporada może być rejestrowana. W takim przypadku zapis Teleporady dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta na nośniku
- Nie ma możliwości wystawienia recepty na leki z grupy benzdodiazepin i opioidów.
§ 7.
- Zabieg wykonywany jest w terminie oraz formie ustalonej zgodnie z § 3 ust. 3. Zmiana terminu zabiegu możliwa jest do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi w pierwotnie ustalonym terminie, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3. Zmiany należy dokonać w jeden ze sposobów skazanych w § 3 ust. 1. Zwrot zadatku możliwy jest tylko i wyłącznie w przypadku rezygnacji z terminu na minimum 14 dni przed rozpoczęciem wykonywania
- W celu wykonania usługi, wyznaczony Specjalista kontaktuje się z Pacjentem w ustalonej formie. Trzykrotne niepodjęcie kontaktu przez Pacjenta w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od
- Specjalista weryfikuje tożsamość Pacjenta na podstawie danych, o których mowa w § 3 ust. 2, przekazanych przez Pacjenta w trakcie
- Czas trwania zabiegu uzależniony jest od jego rodzaju oraz indywidualnych potrzeb pacjenta. W uzasadnionych przypadkach Specjalista może przedłużyć czas jej
- Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów niecenzuralnych, naruszających dobra osobiste innych osób, naruszających przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Zachowania powszechnie nieakceptowanego w społeczeństwie. Naruszenie powyższego obowiązku stanowi podstawę odmowy wykonania zabiegu lub zaprzestania dalszego jej
- Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych i informacji przekazanych przez
- W przypadku Pacjentów małoletnich, w trakcie wykonywania zabiegu obowiązkowa jest obecność opiekuna prawnego
§ 8.
- Pacjentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Re Vitae Medycyna Estetyczna i Chirurgia Plastyczna ul. Wojska Polskiego 60 25-389 Kielce, telefonicznie 664 029 922, lub na adres poczty elektronicznej rejestracja@revitae.com.pl.
- Reklamację rozpoznaje się w terminie 7 dni od dnia jej wpłynięcia.
§ 9.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.2022.